Kako se držati svoje nove jutranje rutine? – postani jutranja oseba 5.del

Kako se držati svoje jutranje rutine?

Spoznali smo glavne “stebre”, ki nam omogočajo pripravo dobre jutranje rutine. V prvi objavi o večerni rutini smo spoznali, zakaj moramo uvesti večerno rutino v svoje večere in kako se povezuje z ostalimi dejavniki, ki vplivajo na dobro jutro. V drugi objavi o kvalitetnem spancu smo govorili o tem kako se dobro naspati, da bo jutranje bujenje lažje. Produktivno bujenje je bila tretja objava v sklopu katere smo obdelali kaj storiti takoj po tem ko zazvoni budilka in nadaljevali z nasveti v objavi o jutranji rutini, kjer smo govorili o tem iz česa bi jutranja rutina morala biti sestavljena. Danes bomo govorili o tem, kako se držati novo vpeljane rutine.


Spremljajte svoj napredek in uspešnost jutranje rutine

Skozi vsak korak, ki ste ga naredili pri vpeljevanju vaše nove jutranje rutine boste želeli spremljati svoj napredek. S tem boste tudi takoj opazili ali določena stvar deluje ali ne in posledično boste lahko še dodatno izboljšali svojo rutino. Sama rada spremljam svoj napredek tedensko. Takšno spremljanje mi omogoča dovolj časa, da opazim če rutina deluje ali ne. Vsak teden preverim ali sem napredovala od predhodnega tedna ali ne.

Obstaja veliko načinov kako spremljati svoj napredek. Vse je odvisno od tega kaj spremljate. Sama rada spremljam svojo jutranjo rutino in navade z že objavljenim planerjem (Kako postati jutranja oseba – jutranja rutina), torej s pomočjo papirja in pisala 🙂 Vsaki dan ko uspem opraviti določeno nalogo, ki sem si jo zadala za to jutro, to tudi označim z kljukico. Ponavadi spremljam svojo rutino in število uspešno končanih nalog skozi celi teden in na koncu tedna lahko prepoznam ali naj z enakimi dejavnostmi nadaljujem, jih spremenim ali poizkusim kaj novega. Vse skupaj pa lahko nadgradite še z stenskim koledarjem, ki vam je vedno na očeh in ko opravite vse zadane naloge prečrtate ta dan ter tako spodbudite sebe, da boste do konca meseca prečrtali vse dni 🙂

Seveda živimo v obdobju kjer brez telefona in računalnika ne moremo, zato bodo mogoče komu prišle prav tudi aplikacije, ki so na voljo na širnem spletu. Po resnici – kot že rečeno sama imam rada pisno beleženje vseh dejavnosti, kljub temu pa pride kdaj prav tudi kakšna aplikacija. V podrobnosti se v tej objavi ne bom spuščala, saj sama vseh aplikacij še nisem poizkusila (ko jih bom pa pade kakšna ocena 🙂 ampak bom kljub temu naštela nekaj boljših, ki jih lahko poizkusite (vrstni red je naključen).

Tedenski pregled

Izberite dan ko boste vsak teden pregledali svoj napredek in rezultate. Sama delam pregled kar v nedeljo zvečer, kar mi omogoča, da načrtujem nov teden na podlagi preteklih rezultatov. Pri pregledu preteklega tedna se vprašajte – kakšni so moji rezultati? Kaj je delovalo? Kakšen je bil moj uspeh? Kaj je šlo narobe in zakaj? Na podlagi teh informacij, kakšni so moji načrti za izboljšanje? Uporabite te informacije za prilagoditev svoje jutranje rutine v prihodnjem tednu. Če ni vse šlo po načrtu ugotovite zakaj. Neuspeh ni vedno slaba stvar. Lahko vam pomaga pri vašem napredovanju.

Če nekaj ne funkcionira poizkusite spremeniti vrstni red dejavnosti. Mogoče pa se izkaže, da kakšna stvar ne bo primerna za vašo jutranjo rutino. Poizkusite kaj drugega, novega. Čisto pravilno je, da poizkušate nove stvari in se prepričate ali delujejo za vas ali ne. Bodite fleksibilni in odprti za spremembe. Ne pričakujte, da bo vse šlo od začetka tako gladko, kot ste pričakovali. Učite se iz svojih izkušenj, poizkušajte novosti, spremenite vrstni red. Vse skupaj je eno veliko eksperimentiranje dokler ne ugotovite kaj je idealno za vas.

Sedaj je na vas, da vse kar smo obdelali v preteklih objavah in v današnji združite skupaj in ustvarite svojo uspešno jutranjo rutino. Skozi ta čas ste ustvarili svojo večerno rutino, ki vas sprosti pred odhodom v posteljo, veste kako se dobro naspati, ugotovili ste kako se zbuditi polni energije in na koncu sestavili jutranjo rutino. Zdaj je vse ostalo na vas! Vse se začne z odločitvijo, da želite narediti nekaj dobrega zase. To je tudi izhodiščna točka za vaš uspeh.

Se tipkamo 🙂

Preberite tudi

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja