Kaj je dobra jutranja rutina in kaj jo sestavlja – postani jutranja oseba 4.del

Jutranja rutina

In … Prispeli smo do zadnjega, glavnega cilja 🙂 Torej zvečer smo se pripravili na dober in kvaliteten spanec z večerno rutino (6 nasvetov za pripravo dobre večerne rutine) in nato prespali noč kot že dolgo ne (Kako se naspati dovolj dobro, da bodo jutra bolj produktivna). Telo smo navadili na nov ritem bujenja, zbujeni pa smo polni energije in volje za nov dan (6 nasvetov za bolj produktivno bujenje). In kaj sedaj?


Sedaj je čas, da se odločimo kaj bomo počeli v novem jutru. Ker smo telo privadila na nov ritem in se zbudili veliko prej kot ponavadi, imamo sedaj čas, da ga izkoristimo zase. Spodaj naštevamo samo nekaj področij katerim lahko namenimo ta dodaten jutranji čas in iz česar je lahko sestavljena jutranja rutina:

  • Zdravje, prehrana, fitnes ali preprosta telovadba doma
  • Denar in urejanje financ
  • Dnevni, tedenski, mesečni in letni cilji
  • Družina in doma
  • Medosebni odnosi
  • Hobiji
  • Osebna rast
  • Učenje in izobraževanje
  • Služba in kariera

Odločite se koliko časa želite investirati v jutranjo rutino

Koliko časa želite nameniti določeni stvari zjutraj? V večini primerov je dobro, da se odločimo za eno področje in temu namenimo ves dodaten čas. Nekateri radi porabijo za svoja izbrana področja 15, 30, 45 ali 60 dodatnih jutranjih minut. Koliko minut boste porabili vi pa je vaša odločitev. Odločite se kakšne aktivnosti želite vpeljati zjutraj. Sama zjutraj rada beležim svoje ideje za nove objave na blogu, saj ponavadi ostali še spijo, jaz pa lahko v miru in tišini razmišljam o tem.

Če bi bilo vse popolno kako bi izgledalo vaše jutro? Predstavljajte si svoje idealno jutro z vsemi podrobnostmi. Kaj storite prvo? In kaj sledi temu? Kako zaključite svojo jutro? Ali želite prvo pozajtrkovati? Ali raje želite prvo malo potelovaditi ali skočiti pod prebujajoč tuš? Ni razloga, da si to samo predstavljate. Vpeljite vse te ideje v svoja jutra. Kako boste začeli z jutrom lahko vpliva na vaš celoten dan. Vse podrobnosti vašega idealnega jutra si zapišite na papir, ki bo služil kot podlaga na kateri boste gradili svojo novo jutranjo rutino.

Moja jutranja rutina

Moja idealna jutranja rutina je še vedno v nastajanju. Vsake toliko časa jo prilagodim glede na to kaj je tisto jutro moj fokus. Moja današnja rutina s fokusom na zbiranju idej za blog je izgledala približno takole:

  • 6:00 – Bujenje ob kozarcu vode, postiljanje postelje
  • 6:05 – Jutranja nega obraza in telesa
  • 6:20 – Pitje kavice od poslušanju sproščujoče glasbe in beleženje svojih misli in idej za nasvete, zbiranje idej za izdelavo planerčkov, pitje vode (ja privajam se na pitje večje količine vode, saj sem ugotovila, da čez dan ne spijem dovolj tekočine)
  • 6:40 – Zajtrk
  • 7:00 – Pregled načrtovanega dneva, prilagodim ga svojim potrebam glede na to kakšne ideje se mi utrnejo za prost popoldan 🙂
  • 7:10 – Pisanje objave za blog (postavim si nekakšen izgled članka in ga zaključim proti večeru, saj pripravim objave za en dan naprej), pitje vode
  • 7:40 – V planer zabeležim še dodatne ideje, ki se mi utrnejo ob pripravi objave, oblačenje za odhod
  • 8:00 – Odhod od doma

Ni ravno idealna rutina vendar se tudi sama še privajam 🙂


Jutranja rutina in ideje za nov začetek dneva

Še vedno ne veste kako bi naj izgledala vaša jutranja rutina in iščete ideje kako začeti dan? Sestavila sem listo aktivnosti, vi pa si lahko izberete želene aktivnosti in jih dodate v svojo rutino.

Zdravje in fitnes

  • telovadba
  • sprehod z psom
  • tek
  • kolesarjenje
  • joga
  • raztezanje
  • pitje vode
  • jutranji smuti
  • zdrav zajtrk

Sproščanje

  • meditacija
  • uživanje v popolni tišini
  • pisanje dnevnika
  • branje
  • vizualizacija dneva

Osebno nega in zadovoljstvo

  • tuš ali kopel
  • nega telesa in obraza
  • hobiji
  • sestaviti svoj seznam opravil
  • načrtujte svoj dan

Učenje in izobraževanje

  • branje
  • poslušanje audio tečajev
  • učenje novih spretnosti in znanj
  • vaja
  • učenje za šolo/faks

Ostalo

  • ustvarjanje
  • čiščenje
  • postiljanje postelje
  • sprehod na svežem jutranjem zraku
  • gledanje sončnega vzhoda
  • pisanje bloga
  • slikanje
  • petje
  • plesanje
  • pisanje nasplošno

Čemu pa se moramo zjutraj izogibati? Pred vami je nekaj nasvetov česar si dejansko ne želite početi pri jutranji rutini.

  • Ne uporabljajte dremeža, saj s tem samo odlagate začetek novega jutra (ja, o tem smo že govorili zakaj ne).
  • Ne zajtrkujte težke hrane, ki bo neprijetno vplivala na vaše počutje.
  • Ne pošiljajte elektronskih sporočil, ki lahko počakajo na kasnejše ure. Ta sporočila vam samo jemljejo jutranji čas namenjen samo vam in kradejo vaš fokus.
  • Čeprav niso vsi programi napačni pa vendar se skušajte izogibati gledanju televizije takoj po bujenju. Raje namenite čas sproščanju in zbiranju idej.
  • Ne počnite več stvari hkrati, saj jih ne boste opravili enako kvalitetno, kot če bi se posvetili posamezni stvari naenkrat. Izberite si eno stvar naenkrat in tej posvetite vso pozornost, ter nadaljujte z naslednjo, ko uspešno končate z prvo stvarjo.
  • Izogibajte se stresu in se fokusirajte na stvari, ki jih lahko obvladate.
  • Izogibajte se vsem ostalim stvarem za katere veste, da vam po nepotrebnem jemljejo vašo koncentracijo, ki jo potrebujete za dokončanje želene stvari.

Z vami delim še za zaključek današnjega prispevka beležko, kjer si zapisujem svojo jutranjo rutino. Podobna je tisti za večerno rutino, s tem da si tukaj beležim kaj sem pojedla za zajtrk in koliko vode sem spila ter ključne besede za ideje, ki se mi utrnejo to jutro. Če bo komu ta beležka pomagala si jo lahko shrani s klikom na povezavo v želeni barvi. Za vas imam danes pripravljeno velikost A4 v modrirozazeleni in oranžni barvi.

Že imate svojo jutranjo rutino? Kakšna je vaša? Kaj je idealno jutro za vas? Komentarji dobrodošli.

Se tipkamo 🙂

Preberite tudi

1 komentar

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja