Splošni pogoji poslovanja sletne trgovine Organizirana.si

SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine https://organizirana.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino upravlja podjetje:

Organizirana.si, spletna trgovina, Maruša Markič s.p.

Sebenje 49A, 4294 Križe

Matična številka: 9706836000

Davčna številka: 31093272

Zavezanec za DDV: Ne

Spletna trgovina si prizadeva, da so na spletni strani podatki pravilni in natančni, a si pridržuje pravice, da njeno vsebino spreminja. Lastnik spletnega mesta oziroma trgovec lahko kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni izdelke in njihove cene. Z delovanjem lahko kadarkoli preneha. Za vsako prodajo izdelkov kupljenih v spletni trgovini veljajo splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji vašega naročila in morebitne kasnejše spremembe splošnih pogojev in cen za naročila oddana v spletni trgovini, ki jih je trgovec že potrdil, ne veljajo. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

CENE

Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene. Cene so v evrih (EUR) in ne vključujejo DDV saj podjeje ni davčni zavezanec. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave. Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi. Cena in ostale ugodnosti veljajo na dan oddaje naročila. Popusti in druge akcije se ne seštevajo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika. 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino.
  • Plačilo s plačilno kartico: Plačilo je možno s kartico Visa ali Mastercard. Postopek plačila se izvede na naši spletni strani Organizirana.si preko sistema STRIPE. 
  • Nakazilo na TRR po predračunu:

Plačilo poravnajte na naš bančni račun. Podatke za plačilo prejmete tudi v potrditvenem mailu. Naročilo bo oddelano, ko prejmemo plačilo na naš bančni račun. Rok za plačilo je 3 dni.

Podatki za plačilo:

Podjetje: Organizirana.si, spletna trgovina, Maruša Markič s.p.

Sebenje 49A, 4294 Križe

IBAN: SI56040000281272587 (BIC: KBMASI2X)

SKLIC: SI00 + številka naročila

NAMEN: Plačilo naročila + številka naročila

V primeru, da so izdelki v predprodaji sta možna plačila samo s kreditno kartico ali pa z nakazilom na TRR oz. po predračunu.

Ponudnik ob dobavi blaga izda račun, ki ga stranka prejme na email naslov vpisan ob oddaji naročila ali na naslov, ki je naveden za dostavo. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajet v Splošnih pogojih poslovanja. 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Izdelki, ki so na zalogi bodo odposlani v roku 2- 5 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 5 delovnih dni, vas o tem obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne bi ustrezal, lahko izdelek odstranimo iz naročila ali zamenjamo z drugim podobnim. Izdelki v predprodaji bodo odposlani znotraj datumov, določenih ob oddaji vašega naročila. V primeru kakršnekoli spremembe, boste obveščeni po elektronski pošti ali telefonu. 

Za dostavo skrbi Pošta Slovenije, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo na svoj email naslov, da smo naročilo odposlali. Strošek dostave je razviden v košarici ob zaključevanju naročila in znaša: 3,50€

Brezplačna dostava: V primeru, da je znesek vašega naročila nad 40€ je dostava brezplačna.

DIGITALNI IZDELKI

Digitalni izdelki bodo na vaš e-mail poslani v roku 24ur po prejemu vašega plačila.

PREDNAROČILA

Izdelki v predprodaji bodo odposlani znotraj datumov, ki so napisani v opisu izdelka.

V primeru, da so izdelki v predprodaji sta možna plačila samo s kreditno kartico ali pa z nakazilom na TRR oz. po predračunu.

POSTOPEK NAROČILA

1. Kupec med ponudbo spletne trgovine izbere želene artikle in količino slednjih, nato klikne gumb dodaj v košarico. Prikaže se vam povzetek vašega naročila. Nato kupec zaključi z nakupovanjem, vpiše podatke, izbere način plačila in potrdi naročilo.

2. Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. 

3. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Dosegljivi smo od ponedeljka do petka na email naslov info@organizirana.si.

Ponudnik v sodelovanju s poslovnim partnerjem, Pošto Slovenija pošlje naročeno blago zgolj po območju Slovenije. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.

PREKLIC NAROČILA

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@organizirana.si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči pisno ali preko elektronske pošte, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vračilo velja za vse izdelke v spletni trgovini organizirana.si.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov:

Maruša Markič Kuratova ulica 42, 4000 Kranj.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se obračunava po ceniku dostavne službe).

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Da je bil artikel vrnjen v skladu s predpisanim rokom, se šteje, če je bil dostavljen na sedež podjetja ali pa odposlan na sedež podjetja pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupcu se vrne kupnina z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo plačilo izvedeno. Od vračila kupnine se odštejejo vsi stroški in provizija ponubnika spletnih plačil (Stripe) ter strošek poštnine. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). 

V primeru vračila blaga, prosimo, da si natisnete obrazec za vračilo blaga, ga ustrezno izpolnite, ga podpišete in nam ga pošljete skupaj z blagom in kopijo računa po pošti na naslov: Maruša Markič, Kuratova ulica 42, 4000 Kranj.

DIGITALNI IZDELKI

Digitalnih izdlekov ni mogoče vrniti. V primeru reklamacije digitalnega izdelka ali vprašanj nam pišite na info@organizirana.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave.

Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom in za uspešen zaključek naročila.

Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to v veliki meri spoštujemo. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov nikoli ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam.

UPORABA PIŠKOTKOV

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani. Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Maruša Markič s.p., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem lahko poveže po elektronski pošti na info@organizirana.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@organizirana.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Maruša Markič s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Maruša Markič s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Maruša Markič s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Izdelke v spletni trgovini se uporablja kot pisarniške potrebščine. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca.

STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka je v primeru, ko: 

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet 
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana 
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane 
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. 

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec mora podjetje Maruša Markič s.p. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te, obvestiti v zakonsko določenem roku (2 meseca po ugotovitvi) na info@organizrana.si in hkrati omogočiti pregled artikla. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se izkažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPOT. 

OPOZORILO

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Maruša Marikič s.p.

Sebenje 49A, 4294 Križe

info@organizirana.si

Pogoji poslovanja veljajo od 1.9.2024 in veljajo do preklica.